Pimax Crystal verzendupdate
Goed nieuws! Inmiddels zijn de eerste Pimax Crystal headsets uitgeleverd aan klanten die bij Unbound XR een pre-order hebben geplaatst. Echter zijn er ook een aantal vragen over het gebruik van de headset en onderdelen die niet in de doos zitten. Op deze pagina geven we daarom graag wat verduidelijking over de meest gestelde vragen over Pimax Crystal pre-orders.
1. Verbetering aan de verpakking
Verbetering aan de verpakking: er waren meldingen dat de hoofdband beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Er zat te veel druk in de verpakking waardoor deze op de hoofdband drukte en het plastic kapot kon maken. Dit probleem is onderzocht en opgelost door een extra schuimlaag in de verpakking toe te voegen. En als een klant toch een defecte headset heeft ontvangen, dan wordt deze direct kosteloos omgewisseld voor een nieuwe.
2. Extra glazen lensen
Bij de pre-orders van de Pimax Crystal ontvang je een extra setje glazen lenzen. Deze worden niet direct meegeleverd met de headset. Omdat het productieproces van de glazen lastig is, zit er wat vertraging in de uitlevering hiervan. Alle klanten die hun Pimax Crystal nu hebben ontvangen, zullen over enkele weken de extra set met glazen lenzen nog toegestuurd krijgen. Bij de nieuwe bestelling van de Pimax Crystal zullen de glazen lenzen standaard erbij in de verpakking zitten.
3. Fiber optical kabel
De Pimax Crystal wordt standaard geleverd met een koperen DisplayPort kabel, echter omdat deze niet geheel voorradig was, heeft Pimax besloten om enkele pre-orders uit te leveren met de (duurdere) Pimax Optical fiber kabel. Aangezien het niet helemaal eerlijk is dat sommige klanten nu de standaard kabel hebben gekregen, en andere klanten de duurdere optical fiber kabel, heeft Pimax besloten om alle pre-order klanten te voorzien van een optical fiber kabel. Deze kabels worden uitgeleverd door Pimax zelf, dus hiervoor kun je contact opnemen met Pimax. Het gaat hierbij om pre-orders die vóór 23 mei 2023 besteld zijn. Nieuwe bestellingen komen hiervoor niet in aanmerken.
4. Extra focus op klantenondersteuning
Omdat er nogal wat vragen zijn over het installatieproces van Pimax en andere onderdelen van de Pimax Crystal, heeft Pimax zelf een 'VIP klantenondersteuning' service opgezet. Ze geven de prioriteit aan klanten die de Pimax Crystal hebben besteld om ze zo goed mogelijk te helpen bij vragen. Je kunt daarom contact opnemen met support@pimax.com als er vragen zijn over de Pimax Crystal. Pimax streeft er naar binnen 48 uur je vraag te beantwoorden.
We zijn verheugd om de eerste verzendingen van de Pimax Crystal headsets aan onze pre-order klanten aan te kondigen. Met verbeteringen aan de verpakking, de toevoeging van een extra set glazen lenzen en de beschikbaarheid van een fiber optische kabel, streeft Pimax ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden. Heb je toch nog vragen over jouw bestelling? Onze klantenservice staat voor je klaar. Neem contact met ons op door ons online contactformulier in te vullen. Pimax Crystal belooft een spannend avontuur in de wereld van virtual reality!
Heb je vragen over de status van je bestelling of pre-order? Neem dan contact op met de klantenservice van Unbound XR. Vul ons online contactformulier in of stuur je vraag naar service@unboundxr.nl. Heb je een technische vraag of klacht over de Pimax Crystal headset? Dan kun je het beste direct contact opnemen met Pimax zelf. Stuur een mail naar support@pimax.com.