Je kunt aanspraak maken op garantie of je product ter reparatie aanbieden in de volgende gevallen:
- Defect binnen de garantietermijn van het product;
- Defect buiten de garantietermijn van het product, waarbij er mogelijk kosten in rekening worden gebracht.
Indien u wenst dat wij het product onderzoeken, zijn de retourkosten voor uw rekening. Als uit het onderzoek blijkt dat de garantieaanvraag geldig is, zullen wij de gemaakte retourkosten aan u terugbetalen.
Belangrijk: Wij vergoeden alleen de standaard retourkosten. Hier zit geen aanvullende verzekering bij inbegrepen.
Zodra wij jouw product ontvangen voor een garantieaanvraag, zullen wij eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten de garantie valt en of onze VR-specialisten het probleem kunnen oplossen. Als het geen garantiegeval betreft, kunnen er (onderzoeks)kosten verbonden zijn aan de behandeling van de serviceaanvraag en de reparatie van het product. Wij streven ernaar om je vooraf een schatting van deze mogelijke kosten te geven, zodat je niet voor onverwachte uitgaven komt te staan.