Particulier
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken bij onze klantenservice. Wij proberen u dan zo goed mogelijk van dienst te zijn om tot een gewenste oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur Geschilbemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zakelijk
Een probleem is altijd vervelend, zeker als je er met een van onze medewerkers niet direct uit komt. Graag willen we samen kijken naar een oplossing voor je klacht. Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk om van te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als je een klacht bij ons indient, wordt die uiterlijk binnen 14 dagen beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten. Je kunt je klacht op per e-mail zenden naar service@unboundxr.nl.