Wij helpen je graag met het opstarten of ondersteunen van commerciële VR toepassingen
De service van Unbound VR gaat verder dan alleen het verkopen van VR hardware. Door de grote veranderingen op het gebied van Virtual Reality merken wij dat er veel vraag is naar extra service richting onze zakelijke klanten. Het is namelijk niet alleen belangrijk dat je de juiste VR producten hebt, maar het moet ook nog eens goed in de ruimte passen. Wist je bijvoorbeeld dat de kleinste reflectie van een televisiescherm al invloed kan hebben op de manier van tracking?
Wij helpen je daarom graag een handje om van jouw ruimte een prachtige VR locatie te maken. In onze ondersteuning kun je kiezen voor 1 of meerdere servicepakketten. Voor meer informatie over prijzen of advies over het juiste service pakket kun je contact met onze klantenservice opnemen.
1. Kennismaking & Persoonlijk Advies
Wij vinden het belangrijk om onze klanten te leren kennen. Dit doen wij dan ook door persoonlijk met elkaar kennis te maken. Tijdens deze eerste kennismaking bespreken we wat jouw wensen en verwachtingen van Virtual Reality zijn en is het mogelijk om rond te kijken in onze VR showroom. Na een kennismakingsgesprek kunnen we een afspraak maken om bij jou op locatie langs te komen. We kunnen op dat moment een schouwing uit voeren om in kaart te brengen welke VR hardware je nodig hebt en hoe je dit het beste kunt plaatsen.
Dit heeft de volgende voordelen:
- Je weet met wie je zaken doet;
- Altijd persoonlijk advies op maat;
- Breng een bezoek aan onze showroom;
- Sluit af met concrete stappen voor een vervolg.
2. Installatie & Turn Key Oplevering
Naast het verkopen van VR hardware bieden wij ook een installatie service aan. Wij maken een persoonlijke afspraken met je om de producten langs te brengen en komen ze dezelfde nog bij je aansluiten. Het is zelfs mogelijk om een professioneel Virtual Reality pakket bij ons af te nemen. Onder begeleiding van een professioneel team bouwen wij een Virtual Reality Arena en sluiten wij de benodigde VR hardware aan.
- Geen gedoe met installatie van de VR hardware;
- Altijd de juiste producten op een professionele manier geïnstalleerd;
- Een all-in-one oplossing voor de startende en ervaren VR arcade.
3. Storingsdienst & Service Levels
Onze storingsdienst is een service waarbij wij 6 dagen in de week (van maandag tot en met zaterdag) voor je klaar staan om storingen en defecten in je VR arcade of -centrum op te vangen. Deze dienst is op verschillende niveaus af te sluiten met ons. Wil je bijvoorbeeld alleen service doordeweeks hebben of moeten ook in het weekend voor je klaar staan? Voor meer informatie over de service levels kun je contact met ons opnemen.
Je kunt uit de volgende service levels* kiezen:
- Brons: we zijn van maandag tot en met zaterdag van 08.30 tot 17.30 uur voor je bereikbaar en reageren binnen 24 uur;
- Zilver: we zijn van maandag tot en met zaterdag van 08.30 tot 22.00 uur voor je bereikbaar en reageren binnen 8 uur;
- Goud: we zijn van maandag tot en met zaterdag van 08.30 tot 22.00 uur voor je bereikbaar en reageren binnen 2 uur.
* De prijs van de verschillende server levels is afhankelijk van het aantal producten dat eronder valt.