Gratis ondersteuning via e-mail en telefoon door onze helpdesk

De gebruiker kan een incident melden bij de Unbound VR Supportdesk. Hoewel de standaard support geen gegarandeerd service level heeft, zal Unbound VR zich het volgende ten doel stellen; op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 8.30 uur en 17.00 uur hanteren wij een responstijd van minder dan 8 uur. Vragen en storingen kunnen 24/7 worden doorgegeven via de e-mail Supportdesk en op werkdagen tijdens kantoortijden ook via het Unbound VR service nummer.

Garantieafhandeling geschied via de fabrikant en kan direct bij Unbound VR worden aangevraagd. Schadeherstel en reparatie welke buiten de fabrieksgarantie vallen kunnen ook door Unbound VR worden afgehandeld. De kosten voor schadeherstel en reparatie welke buiten de fabrieksgarantie vallen zijn voor rekening klant.

Unbound biedt ook de mogelijk voor uitgebreide garantie en support, de mogelijkheden bestaan uit:

Reparatie, verzekerings- en garantieafhandeling geschied via de Nederlandse service en repair partner van Unbound VR. Met 1 meldpunt voor schade of garantie, ook tijdens de wettelijke garantie. (De vervangingsservice en het preventief onderhoud verloopt via Unbound VR)

  • De levering van vervangingshardware binnen 24/48/72 uur;
  • Uitgebreide garantie en (val/water) schadeverzekering. Klik voor meer informatie;
  • Preventief onderhoud.

 

Nog vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je graag verder!